5/10/09

Slow and Steady

Ditag oleh Fantastic.


1. Kekasih saya adalah:
diawan awangan. xbole pgg. xbole rase. xbole tgk. kesian.

2. Saya sedang mendengar :
mariah carey melalak

3. Mungkin saya patut:
reply sms die.

4. Saya baru sudah :
siap bwt report lawatan ke melake yg enwazir nk sgt tu. ape faedah pon xtau? saje nk habiskan mase n duit print bnyk2.

5.Beza rakan, sahabat, kawan :
sume slalu bwat saye ketawa dan berfikir sejenak.

6.Saya tidak faham :
kenape ko x caye sgt kt aku! aku ni buruk sgt ke? kalu aku buruk jgn cri aku lg. nape sibuk sms aku. babi.

7.Saya perlu mencari:
sesuatu yang SANGAT best utk mase depan yang harmoni.

8.Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
elok2 duk umh sorng2.

9.Makna kehidupan :
life is short. ENJOY!

10.Cinta itu adalah:
percaye dan setia.

11.saya paling suka :
shoes(currently)

12.Saya akan cuba :
lembutkan hati utk mendekatkan diri dgn Allah.

13.Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
slang org kate!

14.Telefon bimbit saya :
warne purple. jgn jeles.

15.Katil saya :
tmpt plg best. bole tdo smpi mati.

16.Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
soalan itu bagus sbb kalu x tnye sesat jln kan?

17.Teknologi adalah :
dead

18.Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :
sbb saye suke so kne bljar la bwat sndiri.

19.Semalam :
fitting baju. letih.

20.Hari ini :
anta report kt enwazir. nk sgt. amik la.

21.Malam ini saya akan :
sms smpi lebam

22.Esok pula saya akan :
tgk la dlu. xde plan lg.

23.Saya betul2 inginkan :
seseorang yg understanding thp maximum!

24.badminton atau futsal :
futsaaaallll. . .

25.karaoke :
smpi sakit tekak.

26.kereta :
sng idop.

27.Bilik yang terang atau gelap :
terang

28.Makanan jepun adalah :
mentah

29.Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang?
hei. jgn rushing ok. take it slow n steady.

30. Siapa yang akan anda tag?
mrym. :D

No comments: