10/10/09

Rempah Asli.

A must watch movie for all who really2 LOVE your father. We need more Afdlin Shauki in Malaysia. Congrats to him. Walaupon comel tp otak geliga. Aku bangga jadi orang Malaysia. haha. Yang penting shoot kt Uitm Shah Alam je. Bnyk tempat cantik kt tmpt kte belajar tu. Tp kene pndi cri port cantik la. otak kne la inovasi sket. jgn ikot org je. jln cerita very original. Skrip superb. Lawak very pecah perut punye wa cakap lu. and cerita ni muhibbah. 1 malaysia.seswai sgt le tu. this movie really worth your rm10. and aku rase sgt murah la for only rm10 you get this kind of entertainment. tbe2 aku rindu sgt2 kt papa aku walaupon aku xprnh knal die btol2 sbb aku kehilangan die sejak umur aku 8 tahun. kecik lg. xtau ape2. aku nangis part Saadom & Miasara nangis dalam blik tukang kebun Saadom tu. some words yang aku suke dlm cte ni 'kalau niat btol, tp cara xbtol, jadi xbtol jgk la' 'MUNGKIN, hanya untuk orang yang x syukur dengan apa yang ada depan mata die' dan yang penting part menari mse opening & ending tu. mmg cun habis la! orang Malaysia sokong la produk Malaysia ok? nnt kalu kte bwat barang spe jgk yg nk bli kan? jgn nk berangan ade org asing nk bli brg kamu itu klu org msia pn xske. hehe.

No comments: