4/21/10

Abang Bung kawin x mintak izin 1st wife?

Why OH why pc kesayangan aku ni xde audio devices, disebabkan oleh itu, pc saya tidak mengeluarkan sebarang bunyi. diulang ANY SOUND walaupon sound effect virus kapersky itu. so memang sunyi la if saya duk dpn pc, duk harap kt lagu kwn2 psg je xpon dnga TV je berleter pot pet pot pet. kalu ada lagu bole la saya dancing2 mcm lada bwh ni kan?
so kat sini nk cte la bahawa pc saya rosak, nk tgk youtube pon potong stim. even saya da xle nk tgk cerita2 seperti Adamaya kt Tv3.com.my. so sape2 ada nk tlg saya baiki, install blk audio device pc saya ni? hehe. kalau awak sudi awak memang HERO la! or heroin maybe. oh btw sorry topic post ni sangat la menipu. maafkan saya. saya tidak berniat langsung utk bwat jht. saya nk joking2 je dengan wahai pembaca. ok la, banyak nye masa saya menaip semua masalah saya ni, padahal assessment just a week lagi. argh. tolong. alamak, housemate saya layan nasyid la. good3. nk tau ke sape housemate saya tu? xyah tahu la. ok la c u soon. igt ye spe2 nk tlg saya bole contact k. oh satu lagi keriatip la rantai2 kt shop ni. jom la beli sama kawan2. eh tpi haritu saya tunjuk kt bf saya. die cakap die gune acrylic je ni, senang je nk bwat. erk, cpt la tlg bwt satu!

Korang lapa ke? kalu lapa mkn la Jacob Craks ni plih Cream Onion, better taste. Aiman Ramsi la ajar makan bende ni. aritu makan after Jimmy Choo's talk. makan dalam kereta on the way balik rumah tp yang penting Hazizul xnak try. isk ngade. tadi saya beli 1, makan ngan housemate saya yang dengar nasyid tu. huhu, kenyang kjap OK. mkn bnde ni bole diet la kan? that's GOOD.



p/s : FARIDA AKAPERA!~

2 comments:

Anonymous said...

farida akapera btol!
hehe.. dgr nasyed tenang skit jiwe nak wt keje.. ahahaha..
sdp biskut tuuuu...
nak lg!

-namasayafaz

Hello. said...

silelah ambil di bwh meja itu. atau ambil di kedai ok. huhu.