4/22/10

Cendol

Ok ok saya disini hendak menceritakan satu insiden kelakar yang berlaku dalam hidup saya di suatu petang last week. Bf saya tiap2 hari ajak g makan laksa & cendol kt Danaumas dekat ngan umah Bard Brisyam designer meletup masa akan datang tu. *cube imagine, cube imagine* 1st time I makan situ is with kawan2 class French after recording video for our 3rd sem. haritu berangin, siap2 terbang skrip kteorg! Hazizul pun menggagahkan diri mengejar skrip itu. saya ade record die kejar skrip tu but xnak tunjuk kt korng. har har, boohoo. ok ok enough2. sebenarnye nak crite lepas tu saya g lagi ngan boyfriend saya, awak semua tahu kan rambut saya mcm ni skrang :
mase saya jalan menuju van jual cendol tu, ade satu budak ni ngan parents die tengah menikmati cendol yang enak, tiba2 (jeng jeng jeng) budak itu bersuara "Kakak tu lelaki ke perempuan?"
ERK! mmm sabar2 dan smile, ayah die pon cakap tanye la sendiri, saya pandang budak tu and die tersipu2 malu, Cet kau! saya pon jawabla kat budak tu sebab die curious sangat kan? "perempuan la"
ceh, confusing sangat ke rambut ku ini. tapi saya xmarah pn kt budak tu, die tetap mention kakak mase awl soalan tu kan? tu je nak cte. btw, perasan x mata saya? besar kan? besar kan? nk jgk ke? bli kt sini k. aritu kawan saya datang umah I, kawan saya kt bawah ni nama die Ice.

Saya tengok mata die comel sangat! saya pn tanye la eh nape nampak comel sgt? die pon jawab la die pakai lens yang besarkan mata. saya pon segera la nak bli jgk. oh, i pon nak comel jgk. btw, trime kasih ICE! cantek kan dia? bangga kawan2 cantik. huhu.

ok ok semalam saya g try mkn kt kedai bru bukak depan rumh saya iaitu :

tapi bagi saya la ni, makanan di sana was a disappointment, why? ntah la. xbest. but if you want to try go ahead, sbb lain orang lain taste kan. mane tahu makanan sana bole jadi favourite you all. wow! bole makan every night. amboi, over.

ok jump to the next story plok. im doing this because read my chatbox there ------>
my friend with the name JUE tag, survey bout what my boyfriend should be : here we go.

1. How tall should he be?
same height pn xpe, mcm dous tu. then if i wear heels, bole la berangan katie holmes jap or nicole kidman or uma thurman! ceh.
2. What hair colour should he have?
black, klu nk dye pn bole. mcm mamat ni.
3. What kind of personality should he have?
brilliant, kind, funny.
4. Older or younger?
younger. wahahahahhaa. buli die!~
5. What film actor should he most be like?
no idea at all.
6. What singer should he most be like?
xnak jwb.
7. Do they need to cook?
Well of course..
8. What is his best body part?
all. :)
9. What car should he drive?
kapal terbang
10. Who was the guy on your mind when you were doing this survey?
firdous.

ok skrg sy nak tag org, sila jlnkan tugas anda:
awak rajin kan? bwt la.

No comments: