4/24/10

Eumenthol.

Hello people, korang tgh buat apa? online la. ape lg? cet soalan x berguna. My sore throat already healing slowly, Alhamdulillah. Bad and Dewi pn saya dengar batuk2 sambil gigih menjahit di bengekl. isk2, kesian. 1 group design batuk2 ni. Semester ini design budak2 part 04 in group, kteorang decide nak bwat baju untuk Brass Band UiTM. Cinta benar kami dengan UiTM. gile x sayang? tempat menimba ilmu kot. tempat mengajar saya menjadi manusia. ceh. Sebenarnya saya jangkit ngan boipreng saya. die batuk depan saya. isk. kalu korang sakit tekak jugak try makan Jujubes. xpernah dengar? tgk gmba ni :


carila kat farmasi berhampiran. anda xpercaya dengan keberkesanan ubat ini? buktinya pusat kesihatan UiTM pun kalau korang pergi cakap kat doktor tu korang sakit tekak, nanti doktor tu akan pesan kat nurse, bagi budak ni Jujubes. so xyah beratur lama2, korang pergi je beli sndiri. plih lemon tau, best sket dr original. lemon yellow, original red. Atau next tip, korang bole juga try minum air asam jawa:



air tau, bukan makan buah die. kalu minum air asam jawa suara pon bole jadi best, bole la korang pergi audition mentor kan. hahaha. tp kalau x dapat tu jangan la menangis and mengamuk depan kamera, malu siot. lawak. gelak sorang je saya tengok yang xdapat masuk Mentor musim paling baru kt Tv3 tu. huhu.

No comments: